Kinderclub 11 jaar

De Kinderclub vierde feest

De Kinderclub heeft in het kader van het 11-jarig bestaan een groot aantal kinderen een heerlijke middag bezorgd in samenwerking met de Stichting Paardrijden Gehandicapten Flevoland. Op een zonnige zaterdagmiddag werden de kinderen bij Onderdak opgehaald om met een huifkar naar het Wisentbos te gaan. Tijdens deze leuke huifkartocht werd even gestopt voor een traktatie.

De tocht ging verder langs de Dorpsboerderij terug naar de Manege in Dronten-Zuid. Daar hebben de kinderen onder begeleiding een paard mogen borstelen. De kinderen en de leiding kijken terug op een prachtige middag. De eerstvolgende Kinderclub is op zaterdag 21 mei a.s.

De Kinderclub is een initiatief van Stichting Onder Dak Gehandicaptenberaad.  Kinderen met een beperking zijn welkom. Zij mogen een vriendje, broertje of zusje meenemen. Triade is ook verbonden aan deze club. Elke maand is er een gezellige bijeenkomst in De Brandaris. De kinderclub is er speciaal voor kinderen met een beperking. Wil je meer weten dan kun je mailen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..