Kinderclub

10 april 2016

Kinderclub samen met Stichting Gehandicapt Paardrijden

De Kinderclub organiseert op zaterdag 16 april a.s. weer een clubmiddag. Dit belooft een leuke clubmiddag te worden want voor de kinderen is een programma samengesteld samen met Stichting Gehandicapt Paardrijden uit Dronten. De kinderen komen om 14.00 uur bij elkaar in de basisschool De Brandaris, Westland 10 in Dronten. Als je wilt komen stuur dan even een berichtje, omdat het echt nodig is om te weten hoeveel kinderen zullen komen.

Kinderen met een beperking zijn welkom bij de Kinderclub en mogen een vriendje, broertje of zusje meenemen. De Kinderclub is een onderdeel van Stichting Onder Dak Gehandicaptenberaad. Triade is ook verbonden aan deze club. Elke maand is er een gezellige bijeenkomst in De Brandaris. De kinderclub is er speciaal voor kinderen met een beperking. Wil je meer weten dan kun je mailen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.