Hulp bij belastingaangifte

1 maart 2016

Vrijdag 18 maart a.s. komt een belastingadviseur van de Ango ondersteuning bieden bij het invullen van de belastingaangifte in Onder Dak aan de Lancasterdreef in Dronten-Zuid. Wilt u hiervoor in aanmerking komen dan moet u daarvoor eerst een afspraak maken.

Mensen met een handicap en arbeidsongeschikten kunnen vaak een bedrag terugkrijgen van de belastingdienst. Om zoveel mogelijk geld terug te krijgen moet u wel weten wat uw rechten en plichten zijn. De adviseurs van de Ango kennen die rechten en plichten als hun broekzak en ze helpen u graag bij het invullen van de belastingformulieren. De Ango-adviseur ondersteunt bij het doen van de aangifte, waarbij specifiek wordt gekeken welke kosten mensen mogen opvoeren ten gevolge van handicap of chronische ziekte. Ben u lid van de Ango dan is het kosteloos; voor niet-leden zijn de kosten € 35,-.

Aanmelden
U kunt een afspraak maken voor deze ondersteuning en hulp. Dit kan tot 11 maart per mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch 0321-314951.