Voorlichtingsbijeenkomst

20 december 2016

Voorlichtingsbijeenkomst bij Stichting Onder Dak

Op zaterdag 16 januari organiseert Stichting Onder Dak Gehandicaptenberaad Dronten een voorlichtingsbijeenkomst over Sarcoïdose en Diabetes. Deze middag wordt samen met de Sarcoïdose Belangenvereniging Nederland en Praktijkondersteuning Huisartsen georganiseerd en wordt gehouden in Onderdak aan de Lancasterdreef 61a. De zaal is open vanaf 13.00 uur en het programma duurt tot 15.30 uur. Belangstellenden zijn van harte welkom.

Mevrouw Slomp van de belangenvereniging zal vertellen over de ziekte sarcoïdose, het ziektebeeld en wat het betekent om deze ziekte te hebben. Mevrouw Spelt is praktijkverpleegkundige i.o. en zij zal meer vertellen over diabetes. Na elke inleiding krijgt u de gelegenheid om uw vragen te stellen. In de pauze en na afloop zal er voldoende gelegenheid zijn om ervaringen en tips uit te wisselen met andere aanwezigen.

In verband met de beperkte ruimte is opgave nodig. Dat kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en graag vóór 9 januari 2016. Voor meer informatie kunt u ook dit emailadres gebruiken.