Kinderclub

6 december 2015

Gourmetten bij de Kinderclub

De Kinderclub organiseert op zaterdag 19 december a.s. weer een clubmiddag als afsluiting van dit jaar. Dit belooft een leuke en vooral een lekker clubmiddag te worden want de kinderen en de leiding gaan samen gourmetten.

De kinderen komen om 14.00 uur bij elkaar in de basisschool De Brandaris, Westland 10 in Dronten. Als je wilt komen stuur dan even een mailtje. Opgeven is echt nodig, zodat er voldoende spullen zijn om te gourmetten. Kinderen met een beperking zijn welkom bij de Kinderclub en mogen een vriendje, broertje of zusje meenemen.

De Kinderclub is een onderdeel van Stichting Onder Dak Gehandicaptenberaad. Triade is ook verbonden aan deze club. Elke maand is er een gezellige bijeenkomst in De Brandaris. De kinderclub is er speciaal voor kinderen met een beperking. Wil je meer weten dan kun je mailen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.