Kinderclub

12 oktober 2015

Over zintuigen bij de Kinderclub

De Kinderclub organiseert op zaterdag 17 oktober a.s. een clubmiddag waarin de zintuigen centraal staan. Na een leuke kinderclub waarin t-shirts zijn geverfd, gaan de kinderen deze keer samen gaan dingen doen die te maken hebben met proeven, zien, horen, voelen en ruiken.

De kinderen komen om 14.00 uur bij elkaar in de basisschool De Brandaris, Westland 10 in Dronten. Kinderen met een beperking zijn welkom bij de Kinderclub en mogen een vriendje, broertje of zusje meenemen. Opgeven is noodzakelijk, zodat er genoeg materiaal aanwezig is om te samen te kunnen knutselen.

De Kinderclub is een onderdeel van Stichting Onder Dak Gehandicaptenberaad. Triade is ook verbonden aan deze club. Elke maand is er een gezellige bijeenkomst in De Brandaris. De kinderclub is er speciaal voor kinderen met een beperking. Voor meer informatie kunt u terecht bij Nancy en Natasja Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.