Kinderclub vierde feest

19 april 2015

Kinderclub vierde feest in De Meerpaal

De Kinderclub van Stichting Onder Dak vierde op zaterdag 18 april jl. het 10 jarig bestaan met een groot aantal kinderen in De Meerpaal. Voor aanvang van het feest hebben Wil van den Dungen en Natasja Boer Rookhuizen een bezoek aan Odd Fellows gebracht om een cheque van €1000 in ontvangst nemen. Dit fantastische bedrag heeft dit feest mede mogelijk gemaakt.

Het was een gezellige middag waar veel kinderen op af zijn gekomen. Zij hebben zich prima vermaakt met een springkussen, limonadekabouter, suikerspin machine en ook is er geknutseld worden en spelletjes Twister gespeeld.
De leiding heeft hulp gekregen van vrijwilligers van BSO De Kikkerkoning en van het jongerencentrum De Boot. Dankzij de inzet van deze vrijwilligers en de bijdrage van Odd Fellows hebben de kinderen een fantastische middag gehad en kan teruggekeken worden op een prachtig jubileum.

De Kinderclub is zoals gebruikelijk in De Brandaris in Dronten op elke 3e zaterdag van de maand van 14.00 - 16.00 uur. De volgende Kinderclub is op 16 mei, graag vooraf opgeven op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">

Kinderclub jubileum 18-04-2015