Teken- en schilderclub

14 augustus 2014

Vanaf woensdag 10 september 2014 start bij Stichting Onder Dak Gehandicaptenberaad Dronten de cursus ‘Tekenen en schilderen in een nieuw perspectief’. Aan de hand van eigen gekozen tekenmateriaal (potlood, verf, pastel etc.) gaan we in tien lessen opnieuw leren kijken naar voorwerpen om na te tekenen.

Hierbij leren de cursisten zo goed mogelijk te meten om het onderwerp op de juiste manier op doek of papier te krijgen. Dit is een methode, die iemand op eenvoudige manier leert na te tekenen. De cursisten leren opnieuw te kijken en te benoemen wat ze zien. Onder deskundige begeleiding gaat iedereen stap voor stap aan de slag. De oefeningen zijn eenvoudig te volgen en daarom is de cursus zowel geschikt voor beginners als gevorderden.

De cursus ‘Tekenen en schilderen in een nieuw perspectief’ is onderdeel van een jaarprogramma (september – mei) ‘Tekenen en schilderen’ bij Stichting Onder Dak. Tegen het einde van de eerste serie van 10 lessen wordt met de cursisten overlegd over de inhoud van de volgende cursus.

De cursus wordt gegeven op de woensdagavonden van 19.30 – 21.00 uur in het gebouw van Stichting Onder Dak aan de Lancasterdreef 61A in Dronten-Zuid.

Een cursus van tien weken kost € 50,- en opgave geldt pas op het moment, dat de cursusgeld betaald is op rekeningnummer NL31 ABNA 04 38 29 11 07 t.n.v. Stichting Onder Dak Gehandicaptenberaad Dronten.
Extra informatie kan verkregen worden bij Joke, telefoon 31 79 26