Zorgmarkt

5 mei 2014

De wereld van de zorg wordt steeds onoverzichtelijker. Daarom organiseert Stichting Onder Dak Gehandicaptenberaad Dronten, in samenwerking met Coloriet, een zorgmarkt.

Hiermee wil Stichting Onder Dak mensen helpen een weg te vinden in deze soms erg onduidelijke wereld. Tijdens de zorgmarkt kunt u informatie krijgen over de werkgroepen van Stichting Onder Dak en van een aantal dienstverlenende afdelingen van Coloriet. De gemeente Dronten zal voorlichting geven over de AWBZ-veranderingen en daarnaast zullen verschillende organisaties aanwezig zijn die van belang kunnen zijn bij het verlenen en ontvangen van zorg.

De zorgmarkt vindt plaats op het wijkplein van Coloriet (De Regenboog 100, Dronten) op 19 mei van 14.30 uur tot 16.30 uur. Naast de voorlichting die wordt geboden bent u ook welkom voor een hapje en drankje. Het wijkplein is een gezellige ontmoetingsplaats en door de zorgmarkt te bezoeken kunt u hiermee kennis maken. De markt is bedoeld voor iedereen die leeft met een beperking en/of chronische ziekte of iedereen die hier in de omgeving mee te maken heeft.

Voor meer informatie kunt u terecht bij Judy Koopman via telefoonnummer 0321-314951 of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.