Aquasport-marathon

19 maart 2014

Aquasport-Marathon voor het goede doel

Stichting Onder Dak Gehandicaptenberaad Dronten en Zwembad Overboord organiseren op donderdag 24 april een sportieve avond om op die manier geld bij elkaar te brengen voor het warmwaterzwemmen van Stichting Onder Dak.

De stichting zet de opbrengsten van het benefit-evenement in om te realiseren dat ook mensen met een lichamelijke handicap onder deskundige begeleiding kunnen zwemmen en bewegen in warm water.

De stichting nodigt iedereen met gezonde spieren uit om 24 april deel te nemen aan verschillende aquasporten die in het zwembad gegeven worden, zoals Aqua Fitness, Aqua Power, Aqua Power Walk (aquajoggen), Aqua Vitaal enz.
Dit doen deelnemers in hun eigen tempo en uiteraard is er ook een pauze met een drankje en hapje.
Samen met de enthousiaste instructeurs van Zwembad Overboord maken we er een leuke en gezonde avond van.
Deelnemers betalen € 17,50 inschrijfgeld. Dit bedrag zal volledig naar Stichting Onder Dak gaan.

Wanneer mensen zelf niet kunnen deelnemen (bijvoorbeeld door een blessure of handicap) dan is het natuurlijk mogelijk om het inschrijfgeld voor iemand anders te sponsoren. En u bent als sponsor uiteraard op 24 april (samen met uw gast) zelf ook van harte welkom om te komen kijken, aanmoedigen en een drankje te drinken.

Stichting Onder Dak en Zwembad Overboord hopen op vele deelnemers.

• Wanneer: donderdag 24 april 2014
  • Tijd: 19.15 uur welkom, 19.30 – 21.30 uur aquasporten
  • Locatie: Zwembad Overboord, Educalaan 30 Dronten
  • Inschrijfgeld: € 17,50 geheel voor Stichting Onder Dak