Scootmobiel- en fietsclub

4 maart 2014

Op 21 maart organiseert Stichting Onder Dak Gehandicaptenberaad Dronten in het kader van DrontenDoet een scootmobiel- en fietstocht. Door deze combinatie kan het hele gezin mee als een of meer leden van het gezin gebruik maken van een scootmobiel.

Aangezien dit een bijzondere gelegenheid is, is deelname gratis. Verzamelen voor een kopje koffie of thee gebeurt om 10 uur in Onder Dak aan de Lancasterdreef 61A. Om ongeveer 11.30 zijn wij terug in Onder Dak, waar dan opnieuw een kopje koffie of thee aangeboden wordt. Meer informatie en opgeven kan tot 15 maart bij Lilian, telefoon 06 – 29 45 99 35.

Vanaf 5 april gaan onze reguliere tochten weer van start. Dan organiseren we de eerste echte tocht van het jaar voor de scootmobiel- en fietstocht. Ook dan kan uiteraard het hele gezin weer meerijden. Kosten zijn deze keer € 5,- per persoon inclusief koffie/thee zowel voor als na de rit. Verzamelen gebeurt in Onder Dak aan de Lancasterdreef 61A, maar dan om 13.00 uur.

Meer informatie en opgeven kan tot 31 maart bij Lilian, telefoon 06 – 29 45 99 35.