Kinderclub

25 april 2013

Kinderclub Dronten bestaat 8 jaar.

Op zaterdag 20 april heeft de kinderclub van Stichting Onder Dak Gehandicaptenberaad Dronten
haar 8-jarig bestaan.

Kinderclub 8 jarig bestaan 20-04-13 032

Voor de kinderen was het een verrassing wat er zou gaan gebeuren.
Vol spanning werd er op de parkeerplaats bij de nabij gelegen sporthal gewacht op wat zou gaan
komen. En om 14.15 uur was het moment daar.

De mensen van SGPF (Stichting Gehandicapten Paardrijden Flevoland) kwamen met 2 paarden en
een huifkar aan op de parkeerplaats. De kinderen en de ouders waren dolenthousiast over deze verrassing.
Er is met paard en wagen een ritje gemaakt naar het Wisentbos. Op de terugweg was er een kleine tussenstop bij de zorgboerderij van Triade, waar de kinderen een pasgeboren geitje konden bewonderen. Toen was het alweer tijd om naar De Brandaris, de locatie van de kinderclub, terug te keren. Daar werden de kinderen nogmaals verrast, omdat er nu voor iedereen patat klaar stond.

Een zeer succesvolle afsluiting van een mooie viering van het 8-jarig bestaan van de kinderclub. Wij zijn zeer blij met de vrijwillige inzet van de mensen van de SGPF. Zonder hen was dit niet mogelijk geweest. We hopen dit soort uitjes nog vaak te mogen organiseren.

Natuurlijk was dit een hele speciale bijeenkomst van de kinderclub, maar ook de gewone
bijeenkomsten zijn zeer de moeite waard. Kinderen met een beperking kunnen zich opgeven voor de kinderclub via e- mail:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ter attentie van Nancy Koster of Natasja Boer Rookhuizen. De kinderclub wordt elke 3e zaterdag van de maand gehouden in de Brandaris van 14.00 uur tot 16.00 uur.